Klientske centrum
Potrebujete poradiť s Vašou poistkou?
Naše klientske centrum 4Life Direct je pripravené vám poskytnúť všetky informácie o vašej poistke. Neváhajte sa na nás obrátiť s vašimi otázkami.
Som poistená osoba a chcem zmeniť oprávnené osoby
Pre zmenu oprávnených osôb si stiahnite dokument Zmena oprávnených osôb.Vyplnený formulár pošlite na adresu klient@4lifedirect.sk
Som poistená osoba a chcem zmeniť platobnú metódu
Vedeli ste, že platbou cez SIPO alebo INKASO môžete mesačne ušetriť až 3 Eurá? V prípade, že chcete platby uhrádzať inkasom, stiahnite si dokument Súhlas s Inkasom, zájdite s ním do banky a túto zmenu nám nahláste.
Chcem požiadať o poslanie poštových poukážok
V prípade, že už nemáte poštové poukážky k úhrade poistného, kontaktujte naše klientske centrum a poukážky Vám pošleme.
Som poistená osoba a chcem informácie o mojej poistke
Informácie o poistke poskytujeme iba poistníkovi po overení na telefónnom čísle klientskeho centra. Alebo beneficientom, a teda oprávneným osobám uvedeným na poistke v prípade, že sa jedná o škodovú udalosť.
Chcem upraviť svoju poistku
Úpravy v poistke môže vykonávať iba poistník uvedený v poistke. Pre zmeny v poistke kontaktujte naše klientske centrum, kde po overení Vašej totožnosti možno urobiť úpravy poistky k Vašej spokojnosti.
Dostal/a som od Vás zvýhodnenú ponuku a chcem ju s Vami prediskutovať.
V prípade že ste dostali jednu z našich časovo obmedzených ponúk a potrebujete ju s nami prebrať, neváhajte nás kontaktovať. Ochotne Vám poskytneme všetky informácie.
Chcem nahlásiť škodovú udalosť pri Úrazovom poistení
V prípade, že nastala škodová udalosť, pošlite nám prosím dokumenty, ktoré nájdete na stránke: www.4lifedirect.sk/poistne-udalosti/
Chcem nahlásiť škodovú udalosť pri poistení Zabezpečenie pri nehode
V prípade, že nastala škodová udalosť, pošlite nám prosím dokumenty, ktoré nájdete nižšie na stránke: www.4lifedirect.sk/poistne-udalosti/
Som oprávnená osoba a chcem nahlásiť Škodovú udalosť pri poistení Moji blízki
Veľmi nás mrzí Vaša strata. Pre vybavenie škodovej udalosti budete potrebovať dokumenty, ktoré nájdete na stránke: www.4lifedirect.sk/poistne-udalosti/
Potrebujete poradiť s vašim existujúcim poistením?
Naše Klientské centrum 4Life Direct je pripravené Vám poskytnúť všetky informácie o Vašom poistení. Neváhajte sa na nás obrátiť s Vašimi otázkami.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Kontaktujte nás.
Klientske centrum
02 20 922 555
klient@4lifedirect.sk
Pracovná doba: Po – Pia 8:00 – 16:30
Sídlo spoločnosti: Dunajská 8, 811 08 Bratislava 1, Slovensko
Oddelenie poistných udalostí:
poistne.udalosti@4lifedirect.sk